פניות הציבור

פניות הציבור

התאגיד מעמיד לרשות לקוחותיו מגוון מערוצי התקשרות: אתר אינטרנט, דוא"ל, פקס, מוקד טלפוני, ומרכז שירות לקוחות.

אם לאחר פניה לאחד מערוצים אלה, אינכם שבעי רצון מהשירות/ המענה שניתן לכם, לחילופין במקרה של הבעת תודה או הצעה לשיפור, באפשרותכם לפנות לפניות הציבור.
אנו בתאגיד מאמינים בהקשבה על מנת ללמוד, להתייעל ולהבטיח ללקוחותינו את רמת השירות הגבוהה ביותר.

שימו לב ! פנייה זו אינה מיועדת לביצוע פעולות ובירורים

למשלוח פניה למחלקת פניות הציבור בתאגיד יש לשלוח באמצעות דוא"ל לכתובת miram@mei-raanana.co.il

 

פניה לרשות המים:
אתר רשות המים www.water.gov.il
פניה באמצעות טופס מקוון
פקס: 03-7605702
טלפון: 076-5300905
דואר: יחידת פניות הציבור, רשות המים, רח' המסגר 14, ת.ד. 20365, תל אביב-יפו, 6120301.