כיצד חוסכים במים

תאגיד מי רעננה פועל ללא הרף כדי לשמור על רמת הנגשה גבוהה לכל לקוחותיו, הן במבנה הפיזי של משרדי התאגיד, והן באתר האינטרנט שהונגש לרמה של AA.
עובדי התאגיד עברו הדרכת נגישות כנדרש בחוק, וערוכים לתת שירות נגיש ומכבד לכל תושבי העיר.
נגישות המשרדים:
מרכז קבלת הקהל של תאגיד מי רעננה בקלאוזנר 2 וההגעה למשרדי התאגיד באחוזה 56 נגישים.
כמו כן, הן במרכז קבלת הקהל והן במשרדי התאגיד קיימים עמדות שירות נגישות עם זכוכית מגדלת לסיוע בקריאה, לולאות השראה לסיוע במיקוד השמיעה, וחברי צוות הנכונים למתן סיוע פרטני בכל תחום.
עם הצגת כרטיס נכה ניתן לקבל שירות ללא תור- על פי החוק.
תאגיד המים מי רעננה ישמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות לצרכן.
דרכי יצירת קשר
במסגרת החוק, פועלת בתאגיד רכזת נגישות בשם: מיכל שורצברד-ביטון
להלן פרטים ליצירת קשר:
דואר אלקטרוני: michals@mei-raanana.co.il
טלפון: 072-2772774
פקס: 072-3265774
נתקלתם בבעיה בגלישה באתר ? ספרו לנו!
אנחנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. במידה ומצאתם ו/או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר ובנושא הנגישות בפרט, אל תהססו לדווח באמצעות טופס צור קשר . כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר בבקשה צרפו פרטים מלאים ככל שניתן:
אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים על טיפולה.