שעות פעילות בזמן משבר קורונה

לאור הוראות משרד הבריאות על רקע מגיפת הקורונה, קבלת קהל במרכז השירות לתושב תינתן רק באמצעות זימון תור מראש. 

מצ"ב לינק לאתר העירייה לצורך זימון התור : 

https://appointments.raanana.muni.il/_487000/StartR/Login?authorityId=1&TopUnit=handasa&unitId=1&SubUnitId=1

רצינו להזכיר לכם כי ניתן לקבל שירות ולבצע את כל הפעולות מהבית באמצעות אתר האינטרנט שלנו - www.mei-raanana.co.il
תחת קטגוריית "תיק תושב" באתר תוכלו למצוא את כל החשבוניות, לבצע פעולות ולפתוח פניות.

כמו כן,ניתן
 

מענה לפניות צרכנים באמצעות  המוקד טלפוני 1-801-227-227 שלוחה 2, זמין בחול המועד וערבי החג בין השעות 08:00-12:00.
ניתן לפנות גם באמצעות אתר האינטרנט שלנו www.mei-raanana.co.il
או באמצעות דוא"ל water@mei-raanana.co.il
מענה באמצעים אלו יינתן אחרי חג הפסח.

בנוסף חשוב לנו להדגיש כי רשות המים הודעה שאין קשר בין נגיף הקורונה לבין מי השתייה והביוב. בהקשר זה, אין צורך לרכוש בקבוקי שתייה במיוחד. 
משק המים בישראל מתנהל כסדרו, ואין כרגע חשש לשיבושים באספקת מים בישראל בשל הנגיף. 
גם במידה וחלילה יחולו התפתחויות שיחייבו נהלי חירום, מי רעננה מתורגלים בשגרה וערוכים לכל מקרה קיצון.

תמיד לשירותכם, מי רעננה.