שעות פעילות בזמן משבר קורונה

לאור הוראות משרד הבריאות על רקע מגיפת הקורונה, החל מיום א' ה- 15.3.2020 אין קבל קהל במרכז השירות לתושב ובמשרדי מי רעננה עד להודעה חדשה.
רצינו להזכיר לכם כי ניתן לקבל שירות ולבצע את כל הפעולות מהבית באמצעות אתר האינטרנט שלנו - www.mei-raanana.co.il
תחת קטגוריית "תיק תושב" באתר תוכלו למצוא את כל החשבוניות, לבצע פעולות ולפתוח פניות.
ניתן ליצור אתנו קשר גם במוקד הטלפוני: 1-801-227-227 שלוחה 2 למוקד הטלפוני.

בנוסף חשוב לנו להדגיש כי רשות המים הודעה שאין קשר בין נגיף הקורונה לבין מי השתייה והביוב. בהקשר זה, אין צורך לרכוש בקבוקי שתייה במיוחד. 
משק המים בישראל מתנהל כסדרו, ואין כרגע חשש לשיבושים באספקת מים בישראל בשל הנגיף. 
גם במידה וחלילה יחולו התפתחויות שיחייבו נהלי חירום, מי רעננה מתורגלים בשגרה וערוכים לכל מקרה קיצון.

תמיד לשירותכם, מי רעננה.